Borgermøde om Nabohjælp i Holbæk tirsdag den 25. april kl. 17.30-20.00 i Stadionhallen.

Emnet er forebyggelse af indbrud i private hjem. Her kan du høre Midt- og Vestsjællands Politi fortælle om lokale indbrudsforhold, mens en tidligere indbrudstyv giver gode tips til at få tyven til at fravælge din bolig. Der vil også være en introduktion til, hvordan man sikrer sin bolig, og hvad man selv kan gøre bl.a. med Nabohjælp. Mødet er gratis, og der bliver serveret mad og drikke i aftenens løb. Desuden er der mulighed for børnepasning.

Se invitationen og det fulde program i vedhæftede.: Borgermøde om nabohjælp , og tilmeld dig senest den 18. april 2017 på  holbaek@mannov.dk. Oplys ved tilmelding dit navn, samt hvor mange I kommer. Har du børn med, der skal passes, skal du også oplyse deres alder.    Du er meget velkommen til at sende invitationen videre i dit netværk.

Vi håber at se dig og dine naboer.

De bedste hilsner på vegne af Holbæk Kommune, Midt- og Vestsjællands Politi, Lokalråd Holbæk, Det Kriminalpræventive Råd og TrygFonden

Dette indlæg blev udgivet i Info Til medlemmer. Bogmærk permalinket.